Wymagania dla kandydatów na stanowisko Dyrektor Biura LGD zatrudnionego w trybie konkursu :
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość zagadnień związanych z konstruowaniem wniosków o pomoc finansową oraz wniosków o płatność i refundację środków finansowych na projekty / operacje współfinansowane z funduszy unijnych, dokonywanie rozliczeń projektów,
- wskazane jest posiadanie doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych, szkoleń, spotkań animacyjnych, warsztatów itd.,
- dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość przepisów związanych z realizacją podejścia Leader i prawa o stowarzyszeniach
- znajomość dokumentu LSR
- umiejętność przygotowania informacji, sprawozdań, raportów, wizualizacji
- gotowość odbywania podróży
- praktyczna znajomość pracy biurowej, znajomość obsługi komputera, znajomość programów: MS Office, graficznych
- wymagania dodatkowe: udział w szkoleniach , seminariach i konferencjach związanych z powyższym, znajomość języka angielskiego
Informacje dla kandydatów:
- praca na pełen etat
- możliwość rozwoju zawodowego
- rozpoczęcie pracy po rozstrzygnięciu konkursu
- cv , list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, referencje i zaświadczenia prosimy przesłać do 18 lutego 2013r. na adres:
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
- Utworzono .
- Kliknięć: 4439